Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СКРИНІНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ШКОЛЯРІВ
Автори: Нечитайло, Юрій Миколайович
Міхєєва, Тетяна Миколаївна
Буряк, Олександр Григорович
Ключові слова: діти шкільного віку, функціональний стан серцево-судинної системи, скринінгове дослідження.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Клінічна та експериментальна патологія
Короткий огляд (реферат): В статті наведені результати скринінгового дослідження функціонального стану серцево-судинної системи у 400 школярів Чернівецької області. Оцінено ефективність основних методик визначення функціонального стану серцево-судинної системи. За результатами проведеного скринінгу в 35 дітей виявлено аритмію, у 11 дітей – гіпертензію. Під час дослідження проаналізовані труднощі, з якими стикаються дослідники під час проведення скринінгу та запропоновані заходи щодо їх усунення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kep_2013_12_3_34.pdf280.58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.