Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідвисоцька, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2015-09-21T07:16:55Z-
dc.date.available2015-09-21T07:16:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235-
dc.description.abstractВикористання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики.ru_RU
dc.relation.ispartofseriesEuropean association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress-
dc.subjectдидактичні ігриru_RU
dc.subjectмедична генетикаru_RU
dc.titleРоль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підвисоцька22.pdf781.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.