Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Назва: | Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики |
Автори: | Підвисоцька, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | дидактичні ігри медична генетика |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress |
Короткий огляд (реферат): | Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підвисоцька22.pdf | 781.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.