Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Название: | Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики |
Авторы: | Підвисоцька, Наталія Іванівна |
Ключевые слова: | дидактичні ігри медична генетика |
Дата публикации: | 2015 |
Серия/номер: | European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress |
Краткий осмотр (реферат): | Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235 |
Располагается в коллекциях: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підвисоцька22.pdf | 781.26 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.