Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Название: Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики
Авторы: Підвисоцька, Наталія Іванівна
Ключевые слова: дидактичні ігри
медична генетика
Дата публикации: 2015
Серия/номер: European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress
Краткий осмотр (реферат): Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Підвисоцька22.pdf781.26 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.