Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Title: Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики
Authors: Підвисоцька, Наталія Іванівна
Keywords: дидактичні ігри
медична генетика
Issue Date: 2015
Series/Report no.: European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress
Abstract: Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Appears in Collections:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підвисоцька22.pdf781.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.