Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Title: | Роль дидактичних ігор у підготовці студентів до практичних занять з медичної генетики |
Authors: | Підвисоцька, Наталія Іванівна |
Keywords: | дидактичні ігри медична генетика |
Issue Date: | 2015 |
Series/Report no.: | European association of pedagogues and pshychologists "Science";Prague, 2015, Charitable Web-congress |
Abstract: | Використання дидактичних ігор у процесі вивчення медичної генетики створює належні умови для активізації та інтенсифікації навчально- виховного процесу. Студенти отримують широкі перспективи для розкриття здібностей, розвитку клінічного, творчого потенціалу, вчаться бути активними та самостійними у виборі власних життєвих позицій. Цикл медична генетика допомагає студентам отримати інформацію щодо сучасної діагностики та профілактики спадкової патології та активно використовувати в клінічній практиці теоретичні знання в області генетики. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9235 |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Підвисоцька22.pdf | 781.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.