Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсинська, Ельвіра Цезарівна-
dc.date.accessioned2015-06-16T07:52:02Z-
dc.date.available2015-06-16T07:52:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9078-
dc.descriptionВ статье проанализированы актуальные проблемы маркетинга в здравоохранении в условиях рынковых взаимоотношений, а также основные стратегии маркетинговых исследований при предоставлении медицинских услуг.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherПерспективні напрямки світової науки. Збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційний потенціал світової науки - ХХІ сторіччя" Том 2 Природничі та точні науки; Соціально-економічні науки. - Запоріжжя: Південноукраїнський гуманітарний альянс ГО "Громадянська дія", 2015.ru_RU
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю в охороні здоров'яru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.