Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9078
Назва: Управління маркетинговою діяльністю в охороні здоров'я
Автори: Ясинська, Ельвіра Цезарівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Перспективні напрямки світової науки. Збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційний потенціал світової науки - ХХІ сторіччя" Том 2 Природничі та точні науки; Соціально-економічні науки. - Запоріжжя: Південноукраїнський гуманітарний альянс ГО "Громадянська дія", 2015.
Опис: В статье проанализированы актуальные проблемы маркетинга в здравоохранении в условиях рынковых взаимоотношений, а также основные стратегии маркетинговых исследований при предоставлении медицинских услуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9078
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетинговою діяльністю в охороні здоровя.pdf424.71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.