Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломоєць, Михайло Юрійович-
dc.contributor.authorДищук, Іван Петрович-
dc.contributor.authorГеруш, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2015-06-08T08:16:11Z-
dc.date.available2015-06-08T08:16:11Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.otherУДК 378.126:61(477.85)-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8951-
dc.description.abstractНаведено інформацію про нетрадиційний спосіб забезпечення початкової професійно-педагогічної підготовки молодих викладачів, аспірантів, магістрантів, який набуто в Буковинській державній медичній академії, де впродовж двох років функціонує школа молодого викладача. Висвітлені основні завдання, організація роботи цієї школи. Охарактеризовані форми і методи навчання, дано аналіз ефективності її діяльності та перспективи.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectпідготовка науково-педагогічних кадрівru_RU
dc.subjectорганізація навчального процесуru_RU
dc.subjectпедагогікаru_RU
dc.subjectпсихологіяru_RU
dc.subjectметодика викладанняru_RU
dc.subjectподготовка научно-педагогических кадровru_RU
dc.subjectорганизация учебного процессаru_RU
dc.subjectпедагогикаru_RU
dc.subjectпсихологияru_RU
dc.subjectметодика преподаванияru_RU
dc.subjecttraining of scientific-pedagogical personelru_RU
dc.subjectorganization of the teaching processru_RU
dc.subjectpedagogyru_RU
dc.subjectpsychologyru_RU
dc.subjectmethods of teachingru_RU
dc.titleШляхи оптимізації первинної професійно-педагогічної підготовки науково-педагогічних кадрів (з досвіду роботи школи молодого викладача Буковинської державної медичної академії)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sc214.pdf212.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.