Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Христич, Тамара Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2012-05-18T12:36:25Z | - |
dc.date.available | 2012-05-18T12:36:25Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/852 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про ефективність використання Н2-блокаторів гістамінових рецепторів - зокрема препарату фамотидин (Квамател, «Ріхтер Гедеон») - не лише для лікування кислотозалежних захворювань, але й як цитопротекторів, антиоксидантів, антигіпоксантів за симптоматичних ерозивно-виразкових станів, медикаментозних гастропатій, артеріальних гіпертензій, захворювань органів дихання | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра фтизіатрії та пульмонології | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Ліки України | ru_RU |
dc.subject | Н2-блокатори гістамінових рецепторів | ru_RU |
dc.subject | ГЕРБ | ru_RU |
dc.subject | виразкова хвороба шлунка і дванадцятипалої кишки | ru_RU |
dc.subject | Квамател | ru_RU |
dc.subject | H2 hystamine receptor antagonist | ru_RU |
dc.subject | gastro-esophageal reflux | ru_RU |
dc.subject | gastric and duodenal ulcer | ru_RU |
dc.subject | Quamatel | ru_RU |
dc.subject | Н2-блокаторы гистаминовых рецепторов | ru_RU |
dc.subject | ГЭРБ | ru_RU |
dc.subject | язвенная болезнь желудка и двенадцатиперстной кишки | ru_RU |
dc.subject | Квамател | ru_RU |
dc.title | О возможностях Н2-блокаторов гистоминовых рецепторов третьего поколения - фамотидина - в лечении эрозивно-язвенных поражений при различных заболеваниях и состояниях внутренних органов | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра фтизіатрії та пульмонології |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.