Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8288
Назва: Нервово-психічний розвиток як показник стану здоров'я дітей шкільного віку, що проживають за умов йодного дефіциту
Автори: Кроха, Н.В.
Ключові слова: діти шкільного віку
йододефіцитний стан
стан здоров'я
нервово-психічний розвиток
дети школьного возраста
йододефицитное состояние
состояние здоровья
нервно-психическое развитие
school age children
iodine deficiency state
health level
neuropsychic development
Дата публікації: 2002
Видавництво: Буковинський медичний вісник
Короткий огляд (реферат): У роботі наведені показники стану здоров'я дітей шкільного віку, їх інтелектуальний розвиток залежно від району мешкання з різним ступенем йодного забезпечення. Встановлено, що із збільшенням ступеня йодної недостатності порушується стан їхнього здоров'я, знижується рівень розумової працездатності та показники основних когнітивних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8288
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sc117.pdf358.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.