Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8006
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шутак, Лариса Богданівна | - |
dc.contributor.author | Навчук, Галина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-20T09:24:38Z | - |
dc.date.available | 2014-11-20T09:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8006 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено особливості викладання гуманітарних навчальних дисциплін, зокрема української мови за професійним спрямуванням, у контексті формування та виховання особистості майбутнього фахівця в галузі медицини та фармації. Наголошується на тому, що мова професійного спілкування - один із найважливіших способів оцінки інтелектуального рівня ососбистості, основа її сучасного буття та професійного зростання. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник. Т. 18. - № 1 (69), 2014. - С. 198-201 | ru_RU |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | ru_RU |
dc.subject | національна свідомість | ru_RU |
dc.subject | інтелектуальний рівень особистості | ru_RU |
dc.subject | громадська активність | ru_RU |
dc.subject | еліта нації | ru_RU |
dc.subject | українська мова професійного спрямування | ru_RU |
dc.subject | рівень володіння мовою | ru_RU |
dc.subject | patriotic education | ru_RU |
dc.subject | national consciousness | ru_RU |
dc.subject | intellectual level of individual | ru_RU |
dc.subject | national elite | ru_RU |
dc.subject | Ukraianian language for specific purposes | ru_RU |
dc.title | Методологічні підходи до гуманітарної підготовки майбутніх медиків | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра суспільних наук та українознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шутак, Навчук. Стаття БМВ (ф), 2014.PDF | 726.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.