Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7955
Назва: | Шляхи покращання викладання студентам дисципліни «Медсестринство в хірургії» за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР – «молодший спеціаліст») |
Автори: | Каратєєва, Светлана Юрівна Хомко, Олег Йосипович Сидорчук, Руслан Ігорович Плегуца, Олександр Матвійович |
Ключові слова: | хірургічні дисципліни, викладання, студенти. |
Дата публікації: | 12-лис-2014 |
Серія/номер: | Буковинський медичний вісник;Том 18, № 2 (70), 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Відповідно до принципів кредитно-модульної системи організації навчального процесу розроблені нові навчальні програми для викладання дисципліни «Медсестринство в хірургії». У статті наведені можливі шляхи щодо покращання ефективності проведення практичних занять зі студентами, які навчаються за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР – «молодший спеціаліст»). Зокрема, застосування на практичних заняттях інтерактивної моделі дидактичного процесу ефективно покращує засвоєння тематичного матеріалу. Основною метою є стимулювання активного потенціалу студентів шляхом залучення їх до діалогу, відкритої бесіди, обговорення клінічної проблеми хірургічного хворого, доведення, аргументування власного погляду, аналізу своїх дій при вирішенні ситуаційних та клінічних задач при роботі у відділенні та з хворими. У процесі інтерактивного навчання студенти вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися між собою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7955 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Каратєєва_Хомко_Сидорчук_Плегуца_44.pdf | 237.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.