Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоговий, Юрій Євгенович-
dc.contributor.authorБочаров, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorКобилянська, Р.М.-
dc.date.accessioned2014-04-20T19:36:36Z-
dc.date.available2014-04-20T19:36:36Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.otherУДК 61:378.147-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375-
dc.description.abstractУ поданій публікації з позицій біоетики обґрунтовано позитивне відношення до альтернативних методів і засобів навчання при вивченні теоретичних та клінічних медичних дисциплін. Сформульовано доцільність створення клінічної патологічної фізіології, яку слід розглядати як прикладне застосування загальних закономірностей розвитку патологічних процесів для аналізу перебігу захворювань в клініці та для всебічного пояснення змін в організмі за умов використання інформодіагностики та інформотерапії.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМедична освітаru_RU
dc.titleРоль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплінru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра патологічної фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S1.pdf211.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.