Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
Назва: | Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін |
Автори: | Роговий, Юрій Євгенович Бочаров, Андрій Володимирович Кобилянська, Р.М. |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Медична освіта |
Короткий огляд (реферат): | У поданій публікації з позицій біоетики обґрунтовано позитивне відношення до альтернативних методів і засобів навчання при вивченні теоретичних та клінічних медичних дисциплін. Сформульовано доцільність створення клінічної патологічної фізіології, яку слід розглядати як прикладне застосування загальних закономірностей розвитку патологічних процесів для аналізу перебігу захворювань в клініці та для всебічного пояснення змін в організмі за умов використання інформодіагностики та інформотерапії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра патологічної фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
S1.pdf | 211.95 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.