Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
Назва: Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін
Автори: Роговий, Юрій Євгенович
Бочаров, Андрій Володимирович
Кобилянська, Р.М.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Медична освіта
Короткий огляд (реферат): У поданій публікації з позицій біоетики обґрунтовано позитивне відношення до альтернативних методів і засобів навчання при вивченні теоретичних та клінічних медичних дисциплін. Сформульовано доцільність створення клінічної патологічної фізіології, яку слід розглядати як прикладне застосування загальних закономірностей розвитку патологічних процесів для аналізу перебігу захворювань в клініці та для всебічного пояснення змін в організмі за умов використання інформодіагностики та інформотерапії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра патологічної фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S1.pdf211.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.