Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
Название: Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін
Авторы: Роговий, Юрій Євгенович
Бочаров, Андрій Володимирович
Кобилянська, Р.М.
Дата публикации: 2003
Издательство: Медична освіта
Краткий осмотр (реферат): У поданій публікації з позицій біоетики обґрунтовано позитивне відношення до альтернативних методів і засобів навчання при вивченні теоретичних та клінічних медичних дисциплін. Сформульовано доцільність створення клінічної патологічної фізіології, яку слід розглядати як прикладне застосування загальних закономірностей розвитку патологічних процесів для аналізу перебігу захворювань в клініці та для всебічного пояснення змін в організмі за умов використання інформодіагностики та інформотерапії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7375
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра патологічної фізіології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S1.pdf211.95 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.