Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5578
Назва: | Інформаційні технології в навчальному процесі |
Автори: | Пішак, Василь Павлович Макар, Богдан Григорович Антонюк, Ольга Петрівна Сикирицька, Тетяна Богданівна |
Ключові слова: | навчальний процес інформаційні технології учебный процесс информационные технологии educational process information technologies |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Клінічна анатомія та оперативна хірургія |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес підвищує якість та доступність знань, покращує увагу до сприйняття матеріалу, забезпечує високий рівень сприйняття та максимальну комфортність пізнання, сприяє швидшому реагуванню на проміжні та кінцеві оцінки діяльності студентів. При цьому використовуються всі методи організації навчального процесу: репродуктивний, проблемний та дослідницький. Але виникає низка питань методологічного і психологічного характеру: формалізації знань та адаптації студентів до самоконтролю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5578 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра анатомії людини ім. М.Г. Туркевича |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sc968.pdf | 493.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.