Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5467
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Г.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2013-01-29T20:24:01Z | - |
dc.date.available | 2013-01-29T20:24:01Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.other | УДК 616.61:616.152.2]-092 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5467 | - |
dc.description.abstract | У дослідах на 32 білих нелінійних статевозрілих щурах-самцях встановлені гістологічні особливості змін нирок за умов гострої гемічної гіпоксії середнього ступеня тяжкості, які характеризувалися збереженням кровотоку клубочків нирок, збільшенням просвіту капсули Шумлянського-Боумена, дистрофічними змінами ниркових канальців з істотною дисфункцією дистального відділу нефрону. Морфологічні особливості ушкодження печінки за цих умов характеризувалися істотною дистрофією гепатоцитів 3-ї функціональної ділянки з розширенням просвіту центральної вени. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | ru_RU |
dc.subject | нирка | ru_RU |
dc.subject | дистальний відділ нефрону | ru_RU |
dc.subject | печінка | ru_RU |
dc.subject | гемічна гіпоксія | ru_RU |
dc.subject | структурні особливості | ru_RU |
dc.subject | почка | ru_RU |
dc.subject | дистальный отдел нефрона | ru_RU |
dc.subject | печень | ru_RU |
dc.subject | гемическая гипоксия | ru_RU |
dc.subject | структурные особенности | ru_RU |
dc.subject | kidney | ru_RU |
dc.subject | distal segment of the nephron | ru_RU |
dc.subject | liver | ru_RU |
dc.subject | hemic hypoxia | ru_RU |
dc.subject | structural peculiarities | ru_RU |
dc.title | Структурні особливості гепаторенального синдрому за гострої гемічної гіпоксії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра фізіології ім. Я.Д. Кіршенблата |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.