Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5292
Назва: | Рівень сформованості інтелектуальних функцій та стан розумової працездатності дітей, які проживають за умов дефіциту йоду |
Автори: | Сорокман, Таміла Василівна |
Ключові слова: | діти інтелектуальний розвиток дефіцит йоду дети интеллектуальное развитие дефицит йода children intellectual development iodine deficiency |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вісник наукових досліджень |
Короткий огляд (реферат): | Вивчено особливості розвитку дітей шкільного віку, які проживають у йододефіцитному регіоні. 12,5 % мають зміни за більшістю досліджуваних когнітивних функцій. Провідними відхиленнями по всій групі дітей зареєстровано порушення пам'яті та дрібної моторики. Рівень інтелектуальної сформованості, продуктивність та точність виконання роботи змінювалися в сторону зниження по мірі наростання ступеня йодного дефіциту. Серед дітей із лабораторним гіпотиреозом кількість таких, які мали низький рівень інтелекту була у два рази більшою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5292 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sc818.pdf | 333.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.