Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасюк, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorБрагарь, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorКовальчук, Петро Євгенович-
dc.contributor.authorЗінченко, Анатолій Тимофійович-
dc.date.accessioned2013-01-18T22:39:33Z-
dc.date.available2013-01-18T22:39:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5218-
dc.description.abstractНа підставі аналізу віддалених результатів хірургічного лікування переломів плечової кістки через 1 та 3 місяці встановлено, що врахування топографо-конституційних особливостей пацієнтів дозволило отримати вірогідно кращі результати відновлення функцій кінцівки, знизити відносний ризик незадовільного результату оперативного лікування переломів плечової кістки на 92%, абсолютний ризик - на 41,3%. Водночас, проведення оперативного лікування переломів плечової кістки без урахування топографічно-конституційних особливостей променевого нерва в ділянці теча вказувало на відносний ризик розвитку невропатії даного нерва 7,2 (95% Дї 4,2-12,5) із співвідношенням шансів 13,5 та абсолютним ризиком 43%,ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра травматології, ортопедії, нейрохірургії та медицини надзвичайних ситуацій БДМУru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологіяru_RU
dc.relation.ispartofseriesтом 11;2 (40)-
dc.subjectпереломru_RU
dc.subjectпроменевий нервru_RU
dc.subjectвіддалені результати лікуванняru_RU
dc.subjectплечова кісткаru_RU
dc.titleАналіз віддалених результатів хірургічного лікування переломів плечової кістки залежно від урахування топографо-анатомічних особливостей променевого нерваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf354.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.