Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАхтемійчук, Юрій Танасович-
dc.contributor.authorСлободян, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorЗаволович, Аліна Йосипівна-
dc.date.accessioned2012-02-23T06:43:39Z-
dc.date.available2012-02-23T06:43:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.otherУДК 611.37.013-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/416-
dc.description.abstractЗа допомогою гістологічного дослідження структур паренхіми підшлункової залози плодів і новонароджених встановлено, що часточкова будова підшлункової залози визначається з 5-6 місяців розвитку У пізніх плодів та новонароджених у слизовій оболонці міжчасточкових і головної проток підшлункової залози з'являються келихоподібні клітини. Острівці Лангерганса у ранніх плодів становлять 1,2-3,5% від обсягу залозистого компонента органа і розподілені нерівномірно, у пізніх плодів та новонароджених-4,8-8,3% з рівномірним розподілом.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра анатомії, топографічної анатомії та оперативної хірургії; кафедра судової медицини та медичного правознавстваru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherГалицький лікарський вісникru_RU
dc.subjectпідшлункова залозаru_RU
dc.subjectмікроанатоміяru_RU
dc.subjectперинатальний періодru_RU
dc.subjectлюдинаru_RU
dc.subjectподжелудочная железаru_RU
dc.subjectмикроанатомияru_RU
dc.subjectперинатальный периодru_RU
dc.subjectчеловекru_RU
dc.subjectpancreasru_RU
dc.subjectmicroanatomyru_RU
dc.subjectperinatal periodru_RU
dc.subjecthumanru_RU
dc.titleОсобливості мікроанатомії підшлункової залози в перинатальному періоді онтогенезуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра анатомії, топографічної анатомії та оперативної хірургії

Files in This Item:
File SizeFormat 
Ahtemijchyk_Gal.lik.visn.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.