Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, І.Ю.-
dc.date.accessioned2012-11-16T23:14:41Z-
dc.date.available2012-11-16T23:14:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 616.31:378.147.111-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3802-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання "Moodle" для самопідготовки студентів стоматологів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія".ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра патоморфологіїru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський державний медичний університетru_RU
dc.titleРоль нових технологій у підготовці студентів стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульною системи організації навчального процесуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.