Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3687
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безруков, Леонід Олексійович | - |
dc.contributor.author | Колоскова, Олена Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Безрукова, Т.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-13T11:03:51Z | - |
dc.date.available | 2012-11-13T11:03:51Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.other | УДК 616:248-053.2-036.65-07 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3687 | - |
dc.description.abstract | На підставі багаторічного спостереження за 700 хворими раннього віку з повторними епізодами бронхообструктивного синдрому (БОС) виявлені клінічно-епідеміологічні особливості когорти пацієнтів, в яких у подальшому спостерігався персистуючий перебіг синдрому. До найбільш вагомих чинників персистування слід віднести спадкову і конституційну схильність до алергічний станів, а також відсутність "фонових" станів, які є чинниками реалізації схильності до інфекційних захворювань раннього віку. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Клінічна та експериментальна патолоігя | ru_RU |
dc.subject | діти | ru_RU |
dc.subject | бронхообструктивний синдром | ru_RU |
dc.subject | персистуючий перебіг | ru_RU |
dc.subject | атопія | ru_RU |
dc.subject | дети | ru_RU |
dc.subject | бронхообструктивный синдром | ru_RU |
dc.subject | персистирующее течение | ru_RU |
dc.subject | атопия | ru_RU |
dc.subject | сhildren | ru_RU |
dc.subject | bronchoobstructive syndrome | ru_RU |
dc.subject | long-lasting course | ru_RU |
dc.subject | atopy | ru_RU |
dc.title | Клінічні особливості персистування синдрому бронхіальної обструкції в дітей раннього віку (лонгітудінальне спостереження) | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.