Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВізнюк, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2012-11-05T20:12:15Z-
dc.date.available2012-11-05T20:12:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3580-
dc.description.abstractОдним із головних питань організації навчання дисципліни «Безпека життєдіяльності. Основи охорони праці» є глибоке оволодіння студентами навичками самостійної роботи. У навчальний процес Буковинського державного медичного університету впроваджено у формі електронного навчального курсу, як важливого компоненту позааудиторної роботи студентів, який має свої особливості і враховує специфіку предмету, контингент студентів та їх індивідуальні схильностіru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherматеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Безпека життєдіяльності людини як умова сталого розвитку сучасного суспільства",Київ, 2011ru_RU
dc.subjectбезпека життєдіяльностіru_RU
dc.subjectелекронний навчальний курсru_RU
dc.subjectБолонський процесru_RU
dc.titleОрганізація та удосконалення системи дистанційного навчання MOODLE у контексті болонського процесу при викладанняі дисципліни "Безпека життєдіяльності. Основи охорони праці"ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра гігієни та екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Візнюк.pdfОсновна стаття123.79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.