Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДікал, Мар'яна Вікторівна-
dc.contributor.authorЧернюх, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorКопчук, Тамара Григорівна-
dc.contributor.authorБілоус, В.В.-
dc.contributor.authorDikal, M.V.-
dc.contributor.authorChernyukh, O.G.-
dc.contributor.authorKopchuk, T.G.-
dc.contributor.authorBilous, V.V.-
dc.date.accessioned2025-04-29T08:45:18Z-
dc.date.available2025-04-29T08:45:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-0737.29.1.113.2025.23-
dc.identifier.otherУДК 378.091.27-044.247:61-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26505-
dc.description.abstractМета роботи – дослідити функції міждисциплінарної інтеграції у підготовці студентів-медиків до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Сформулювати ефективні підходи до об'єднання навчального матеріалу розрізнених дисциплін з метою формування цілісного розуміння фундаментальних теоретичних і практичних аспектів медицини. Оцінити вплив інтегрованого підходу на якість засвоєння знань, розвиток клінічного мислення студентів та їхньої здатності успішно застосовувати отримані знання для вирішення професійних завдань. Висновки. Міжпредметна інтеграція при вивченні фармакології та біохімії є ключовим елементом у підготовці студентів медичних закладів до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Цей підхід базується на глибокому синтезі знань двох фундаментальних дисциплін, які пояснюють молекулярні механізми фізіологічних процесів і забезпечують розуміння принципів дії лікарських засобів, що відкриває широкі можливості для формування професійної компетентності майбутніх лікарів. The aim of the study. To investigate the functions of interdisciplinary integration in the preparation of medical students for the integrated test exam "KROK 1"; To formulate effective approaches to combining the educational material of different disciplines to form a holistic understanding of the fundamental theoretical and practical aspects of medicine; To evaluate the impact of the integrated approach on the quality of knowledge acquisition, the development of students' clinical thinking and their ability to successfully apply the acquired knowledge to solve professional problems. Conclusions. Interdisciplinary integration in the study of pharmacology and biochemistry is a key element in the preparation of medical students for the "KROK 1" integrated test exam. This approach is based on a profound synthesis of knowledge of two fundamental disciplines that explain the molecular mechanisms of physiological processes and provide an understanding of the principles of drug action, which opens up wide opportunities for the development of professional competence of future doctors.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісник (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectміждисциплінарна інтеграціяuk_UA
dc.subjectінтегрований тестовий іспитuk_UA
dc.subjectбіохіміяuk_UA
dc.subjectфармакологіяuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectпрактичне застосування знаньuk_UA
dc.subjectмотивація студентівuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary integrationuk_UA
dc.subjectintegrated test examuk_UA
dc.subjectbiochemistryuk_UA
dc.subjectpharmacologyuk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.subjectpractical application of knowledgeuk_UA
dc.subjectstudent motivationuk_UA
dc.titleМіждисциплінарна інтеграція як складова у підготовці до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1»uk_UA
dc.title.alternativeInterdisciplinary integration as a component in preparation for the integrated test exam "KROK 1"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Буковинський медичний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dikal M.V. ta in. Mizhdystsyplinarna_ukr_148-153_2025.pdf214.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.