Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26505
Название: | Міждисциплінарна інтеграція як складова у підготовці до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1» |
Другие названия: | Interdisciplinary integration as a component in preparation for the integrated test exam "KROK 1" |
Авторы: | Дікал, Мар'яна Вікторівна Чернюх, Оксана Григорівна Копчук, Тамара Григорівна Білоус, В.В. Dikal, M.V. Chernyukh, O.G. Kopchuk, T.G. Bilous, V.V. |
Ключевые слова: | міждисциплінарна інтеграція інтегрований тестовий іспит біохімія фармакологія клінічне мислення практичне застосування знань мотивація студентів interdisciplinary integration integrated test exam biochemistry pharmacology clinical thinking practical application of knowledge student motivation |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) |
Краткий осмотр (реферат): | Мета роботи – дослідити функції міждисциплінарної інтеграції у підготовці студентів-медиків до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Сформулювати ефективні підходи до об'єднання навчального матеріалу розрізнених дисциплін з метою формування цілісного розуміння фундаментальних теоретичних і практичних аспектів медицини. Оцінити вплив інтегрованого підходу на якість засвоєння знань, розвиток клінічного мислення студентів та їхньої здатності успішно застосовувати отримані знання для вирішення професійних завдань. Висновки. Міжпредметна інтеграція при вивченні фармакології та біохімії є ключовим елементом у підготовці студентів медичних закладів до інтегрованого тестового іспиту «КРОК 1». Цей підхід базується на глибокому синтезі знань двох фундаментальних дисциплін, які пояснюють молекулярні механізми фізіологічних процесів і забезпечують розуміння принципів дії лікарських засобів, що відкриває широкі можливості для формування професійної компетентності майбутніх лікарів. The aim of the study. To investigate the functions of interdisciplinary integration in the preparation of medical students for the integrated test exam "KROK 1"; To formulate effective approaches to combining the educational material of different disciplines to form a holistic understanding of the fundamental theoretical and practical aspects of medicine; To evaluate the impact of the integrated approach on the quality of knowledge acquisition, the development of students' clinical thinking and their ability to successfully apply the acquired knowledge to solve professional problems. Conclusions. Interdisciplinary integration in the study of pharmacology and biochemistry is a key element in the preparation of medical students for the "KROK 1" integrated test exam. This approach is based on a profound synthesis of knowledge of two fundamental disciplines that explain the molecular mechanisms of physiological processes and provide an understanding of the principles of drug action, which opens up wide opportunities for the development of professional competence of future doctors. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26505 |
Располагается в коллекциях: | Буковинський медичний вісник |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dikal M.V. ta in. Mizhdystsyplinarna_ukr_148-153_2025.pdf | 214.14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.