Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26379
Назва: | Розвиток професійних компетентностей медичних сестер педіаричних стаціонарів в умовах пандемії COVID-19 |
Інші назви: | The development of professional competencies among paediatric inpatient nurses in the context of the COVID-19 pandemic |
Автори: | Друцул-Мельник, Наталія Василівна Drutsul-Melnyk, N.V. |
Ключові слова: | медичні сестри діти пандемія COVID-19 SARS-CoV-2 коронавірусна інфекція вакцинація професійне вигорання професійні компетентності ускладнення респіраторні захворювання комунікативна компетентність тривожно-депресивний синдром здоров’язбережувальна компетентність nurses children pandemic COVID-19 SARS-CoV-2 coronavirus іnfection vaccination professional burnout professional competencies complication respiratory diseases communicative competence anxiety-depressive syndrome health competence |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Буковинський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Друцул-Мельник Н.В. Розвиток професійних компетентностей медичних сестер педіаричних стаціонарів в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] : дис. … д-ра філософії : 223 «Медсестринство» / Н.В. Друцул-Мельник; Буковинський державний медичний університет. – Чернівці, 2025. – 196 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційна робота присвячена питанням підвищення ефективності роботи медичних сестер дитячих відділень в умовах пандемії COVID-19 шляхом провадження навчального курсу, розробленого на підставі професійних компетентностей медсестер з урахуванням рівня тривоги, депресії, зменшення рівня тривоги, депресії, емоційного вигорання. Завдання дослідження включали вивчення рівня поінформованості медичних сестер педіатричних відділень щодо клініко-епідеміологічних особливостей захворювання, зумовленого вірусом SARS-CoV-2 та основних положень щодо контролю та профілактики коронавірусної інфекції, оцінку рівня тривожності, депресії та професійного вигорання медичних сестер дитячих відділень, аналіз особливостей їх професійних компетентностей, розробку навчального тренінгу щодо підвищення професійних компетентностей медичних сестер педіатричних відділень інфекційного та неінфекційного профілю та зменшення рівня тривожності та депресії. The present dissertation is devoted to the issues of increasing the efficiency of nurses in paediatric departments by conducting an educational and training course to improve professional competencies in the management of children in the context of the pandemic, reducing the level of anxiety, depression and professional burnout. The objectives of the study included the following: firstly, to study the level of awareness of nurses in paediatric departments about the clinical and epidemiological features of the disease caused by the SARS-CoV-2 virus and the main principles of control and prevention of coronavirus infection. The study also involved an assessment of the level of anxiety, depression and professional burnout of nurses in paediatric departments, an analysis of the characteristics of their professional competencies, and the development of an educational and training course to improve the professional competencies of nurses in paediatric infectious diseases departments as well as non- communicable diseases departments. The study also sought to decrease the level of anxiety and depression. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26379 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Drutsul-Mel'nyk N.V. Rozvytok_dys_2025.pdf | 3.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.