Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26023
Title: | Features of distance learning for medical students in the convention of the COVID-19 pandemic |
Other Titles: | Особливості дистанційного навчання студентів медиків в умовах пандемії COVID-19 |
Authors: | Honcharuk, L. Piddubna, A. Andrushchak, M. Sachuk, M. Hutnyk, L. Гончарук, Людмила Михайлівна Піддубна, Антоніна Анатоліївна Андрущак, Маргарита Олександрівна Сачук, М.Ю. Гутник, Л.Р. |
Keywords: | distance learning covid-19 medical education дистанційне навчання covid-19 медична освіта |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | SWorldJournal / ScientificWorldJournal (Міжнародний науковий періодичний журнал. Online) |
Abstract: | Abstract. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning allows to continue the learning process and online to assess the success of students during the quarantine period and ensure their continuous professional development. To improve the availability of teaching materials, increase contact between teacher and student, it is necessary to involve interactive platforms that will improve the teaching process and the assimilation of the necessary teaching material. Анотація. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання дозволяє не припиняти навчальний процес та онлайн оцінювати успішність здобувачів освіти протягом періоду карантину і забезпечувати їх безперервний професійний розвиток. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалу. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/26023 |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра внутрішньої медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Honcharuk L. Features_112-116_2021.pdf | 494.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.