Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25895
Title: | The role of modern technologies in the quality of professional training of 5 and 6th year students medical educational institutions |
Other Titles: | Роль сучасних технологій в якості професійної підготовки студентів 5 та 6 курсу медичних освітніх закладів |
Authors: | Antoniv, A.A. Makhrova, E.G. Mandryk, O.Ye. Vecherkovych, I.V. Антонів, Альона Андріївна Махрова, Євгенія Григорівна Мандрик, Ольга Євгенівна Вечеркович, І.В. |
Keywords: | modern technologies professional training internal medicine students сучасні технології професійна підготовка внутрішня медицина студенти |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Colloquium-journal |
Abstract: | Abstract. Nowadays, pedagogical technologies are due to a well-thought-out in all details of the model of joint pedagogical activities for the organization and conduct of the educational process with the provision of conditions for students and teachers. The application of modern pedagogical technologies determines the process, which is an important social institution, a process that directly shapes the acquisition of knowledge. Modern pedagogical technologies require new educational methods, new approaches, new technology of the process of obtaining knowledge. Анотація. В сучасності педагогічні технології обумовлені продуманою в усіх деталях моделлю спільної педагогічної діяльності з організації та проведення навчального процесу з забезпеченням умов студентів і викладача. Застосування сучасних педагогічних технологій зумовлює процес, який є важливим соціальним інститутом, процесом, який безпосередньо формує засвоєння знань. Сучасні педагогічні технології вимагають нових освітніх методів, нових підходів, нову технологію процесу одержання знань. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25895 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Antoniv et al. The role(2).pdf | 482.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.