Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25895
Title: The role of modern technologies in the quality of professional training of 5 and 6th year students medical educational institutions
Other Titles: Роль сучасних технологій в якості професійної підготовки студентів 5 та 6 курсу медичних освітніх закладів
Authors: Antoniv, A.A.
Makhrova, E.G.
Mandryk, O.Ye.
Vecherkovych, I.V.
Антонів, Альона Андріївна
Махрова, Євгенія Григорівна
Мандрик, Ольга Євгенівна
Вечеркович, І.В.
Keywords: modern technologies
professional training
internal medicine
students
сучасні технології
професійна підготовка
внутрішня медицина
студенти
Issue Date: 2021
Publisher: Colloquium-journal
Abstract: Abstract. Nowadays, pedagogical technologies are due to a well-thought-out in all details of the model of joint pedagogical activities for the organization and conduct of the educational process with the provision of conditions for students and teachers. The application of modern pedagogical technologies determines the process, which is an important social institution, a process that directly shapes the acquisition of knowledge. Modern pedagogical technologies require new educational methods, new approaches, new technology of the process of obtaining knowledge. Анотація. В сучасності педагогічні технології обумовлені продуманою в усіх деталях моделлю спільної педагогічної діяльності з організації та проведення навчального процесу з забезпеченням умов студентів і викладача. Застосування сучасних педагогічних технологій зумовлює процес, який є важливим соціальним інститутом, процесом, який безпосередньо формує засвоєння знань. Сучасні педагогічні технології вимагають нових освітніх методів, нових підходів, нову технологію процесу одержання знань.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25895
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antoniv et al. The role(2).pdf482.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.