Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГошовська, Аліса Володимирівна-
dc.contributor.authorGoshovska, A.V.-
dc.date.accessioned2024-10-30T09:55:23Z-
dc.date.available2024-10-30T09:55:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-0737.28.3.111.2024.17-
dc.identifier.otherУДК 378.091.33-042.65:618.1/.2-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25810-
dc.description.abstractМета роботи – дослідити психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів вищих медичних закладів при вивченні акушерства та гінекології, зосереджуючи увагу на мотиваційних чинниках, психологічних бар'єрах та ефективних методах навчання, що сприяють розвитку професійних навичок і готовності до практичної діяльності. Висновки. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання в медичному університеті займає від 29% до 42% навчального часу і відкриває широкі можливості для розвитку пізнавальної самостійності студентів. Основні умови для її ефективної реалізації включають мотивацію студентів до цієї діяльності, з урахуванням психологічних особливостей молодіжного колективу, а також організацію навчання з обов'язковим контролем за результатами самостійної роботи. Aim of the study. To investigate the psychological and pedagogical features of organizing independent work of students in higher medical institutions when studying obstetrics and gynecology, focusing on motivational factors, psychological barriers, and effective teaching methods that promote the development of professional skills and readiness for practical activities. Conclusions. Independent work of students in the context of a credit-module system of education in a medical university occupies 29% to 42% of educational time and opens up broad opportunities for the development of students' cognitive independence. The main conditions for its effective implementation include motivating students towards this activity, taking into account the psychological characteristics of the youth collective, as well as organizing education with mandatory monitoring of the results of independent work.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісник (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні особливостіuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjectакушерство та гінекологіяuk_UA
dc.subjectмотивація студентівuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійні навичкиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical featuresuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjecthigher medical educationuk_UA
dc.subjectobstetrics and gynecologyuk_UA
dc.subjectstudent motivationuk_UA
dc.subjectinnovative teaching methodsuk_UA
dc.subjectprofessional skillsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів закладів вищої медичної освіти при вивченні предмета «Акушерство та гінекологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical features of organizing independent work of students in higher medical education institutions during the study of "Obstetrics and gynecology"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Буковинський медичний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hoshovs'ka A.V. Psykholoho-pedahohichni_ukr_2024_100-105.pdf187.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.