Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25609
Title: Платформи Edmodo та MOODLE при змішаному навчанні на післядипломному етапі підготовки фахівців
Authors: Трефаненко, Ірина Валентинівна
Соловйова, О.
Рева, Тетяна Василівна
Шумко, Галина Іванівна
Шупер, Віра Олександрівна
Keywords: змішане навчання
дистанційне навчання
Edmodo
MOODLE
Issue Date: 2020
Publisher: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (online формат) «Безперервний професійний розвиток лікарів та провізорів в умовах реформування системи охорони здоров’я» (09 жовтня 2020 р., м. Київ)
Abstract: Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти. Значна увага приділяється методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам. Інформаційно-комунікаційні технології відкривають широкі можливості для дистанційного навчання. Дистанційне навчання, в загальному, формується на основі принципів та особливостей традиційних форм навчання. Проте, окрім них, додані нові особливості, які полягають у використанні інтернет технологій для доступу до навчальних матеріалів, інтерактивної взаємодії між студентами тощо. з початком 2020 року всі навчальні заклади України перешли на дистанційну форму навчання. Тому сьогодні перед вишами постають питання пов’язані з вибором прикладних програм, методів інтерактивного навчання, онлайн ресурсів саме для дистанційної освіти. Онлайн платформи Edmodo та MOODLЕ можна використовувати з метою розробки навчального та навчально-методичного матеріалу для роботи зі студентами та курсантами післядипломної освіти (ПДО). Вони дозволяють розташовувати власні електронні навчальні матеріали, надаючи доступ до них, а також використовувати розробки інших авторів не порушуючи авторських прав. Однак, кожна з цих платформ має свої переваги та недоліки. Онлайн-сервіси Edmodo та MOODLE дозволяють індивідуально підійти до обрання форми ведення дистанційного навчання для розвитку пізнавальної активності студентів та курсантів ПДО, покращують якість знань, сприяють розвитку навичок самостійного отримання знань.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25609
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trefanenko ta in. Platformy_ukr.pdf237.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.