Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрефаненко, Ірина Валентинівна-
dc.contributor.authorСоловйова, О.-
dc.contributor.authorРева, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorШумко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorШупер, Віра Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-10-10T08:57:42Z-
dc.date.available2024-10-10T08:57:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25609-
dc.description.abstractСучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти. Значна увага приділяється методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам. Інформаційно-комунікаційні технології відкривають широкі можливості для дистанційного навчання. Дистанційне навчання, в загальному, формується на основі принципів та особливостей традиційних форм навчання. Проте, окрім них, додані нові особливості, які полягають у використанні інтернет технологій для доступу до навчальних матеріалів, інтерактивної взаємодії між студентами тощо. з початком 2020 року всі навчальні заклади України перешли на дистанційну форму навчання. Тому сьогодні перед вишами постають питання пов’язані з вибором прикладних програм, методів інтерактивного навчання, онлайн ресурсів саме для дистанційної освіти. Онлайн платформи Edmodo та MOODLЕ можна використовувати з метою розробки навчального та навчально-методичного матеріалу для роботи зі студентами та курсантами післядипломної освіти (ПДО). Вони дозволяють розташовувати власні електронні навчальні матеріали, надаючи доступ до них, а також використовувати розробки інших авторів не порушуючи авторських прав. Однак, кожна з цих платформ має свої переваги та недоліки. Онлайн-сервіси Edmodo та MOODLE дозволяють індивідуально підійти до обрання форми ведення дистанційного навчання для розвитку пізнавальної активності студентів та курсантів ПДО, покращують якість знань, сприяють розвитку навичок самостійного отримання знань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМатеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (online формат) «Безперервний професійний розвиток лікарів та провізорів в умовах реформування системи охорони здоров’я» (09 жовтня 2020 р., м. Київ)uk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectEdmodouk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.titleПлатформи Edmodo та MOODLE при змішаному навчанні на післядипломному етапі підготовки фахівцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trefanenko ta in. Platformy_ukr.pdf237.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.