Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25609
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трефаненко, Ірина Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Соловйова, О. | - |
dc.contributor.author | Рева, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Шумко, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Шупер, Віра Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T08:57:42Z | - |
dc.date.available | 2024-10-10T08:57:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25609 | - |
dc.description.abstract | Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти. Значна увага приділяється методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам. Інформаційно-комунікаційні технології відкривають широкі можливості для дистанційного навчання. Дистанційне навчання, в загальному, формується на основі принципів та особливостей традиційних форм навчання. Проте, окрім них, додані нові особливості, які полягають у використанні інтернет технологій для доступу до навчальних матеріалів, інтерактивної взаємодії між студентами тощо. з початком 2020 року всі навчальні заклади України перешли на дистанційну форму навчання. Тому сьогодні перед вишами постають питання пов’язані з вибором прикладних програм, методів інтерактивного навчання, онлайн ресурсів саме для дистанційної освіти. Онлайн платформи Edmodo та MOODLЕ можна використовувати з метою розробки навчального та навчально-методичного матеріалу для роботи зі студентами та курсантами післядипломної освіти (ПДО). Вони дозволяють розташовувати власні електронні навчальні матеріали, надаючи доступ до них, а також використовувати розробки інших авторів не порушуючи авторських прав. Однак, кожна з цих платформ має свої переваги та недоліки. Онлайн-сервіси Edmodo та MOODLE дозволяють індивідуально підійти до обрання форми ведення дистанційного навчання для розвитку пізнавальної активності студентів та курсантів ПДО, покращують якість знань, сприяють розвитку навичок самостійного отримання знань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (online формат) «Безперервний професійний розвиток лікарів та провізорів в умовах реформування системи охорони здоров’я» (09 жовтня 2020 р., м. Київ) | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | Edmodo | uk_UA |
dc.subject | MOODLE | uk_UA |
dc.title | Платформи Edmodo та MOODLE при змішаному навчанні на післядипломному етапі підготовки фахівців | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Trefanenko ta in. Platformy_ukr.pdf | 237.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.