Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551
Название: Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
Авторы: Горенко, Надія Сергіївна
Ключевые слова: Буковина
Австрія
середня освіта
інтелектуальний фільтр
Дата публикации: 2011
Издательство: Науковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584
Краткий осмотр (реферат): У статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра суспільних наук та українознавства

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
Horenko_Rol.pdf233.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.