Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25404
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ясінська, О.В. | - |
dc.coverage.temporal | 22 червня 2022 р. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T12:49:46Z | - |
dc.date.available | 2024-06-27T12:49:46Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-697-983-7 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.016:612 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25404 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Зміст навчальної дисципліни «Фізіологія» для студентів різних спеціальностей передбачає вивчення циклічних процесів, які лежать в основі діяльності життєво важливих та регуляторних систем: серцево-судинної (серцевий цикл) та дихальної (дихальний цикл), жіночої репродуктивної (менструальний цикл). Для фахівців різних галузей охорони здоров’я важливим є розуміння системності усіх проявів діяльності даних систем, як у контексті фізіологічного перебігу циклічних процесів, так і можливості розвитку патологічних змін та формування вадного кола. Тому метою даної роботи є аналіз досвіду використання різних способів візуалізації циклічних фізіологічних функцій в навчальному процесі. На прикладі використання різних видів схематичного візуального відображення динаміки циклічних процесів, які відбуваються в серцевому м’язі, проаналізовано ефективність формування системного розуміння студентами функції серця, взаємозв’язків між електричними, механічними, гемодинамічними, акустичними проявами роботи серця, здатність до відтворення вивченого матеріалу та використання теоретичних знань під час вирішення практичних проблемно-орієнтованих завдань, формування соціальних та професійних компетентностей лікаря. Показано, що доповнення теоретичного матеріалу теми візуальним супроводом та інтерактивними завданнями на основі кругових діаграм, які відображають циклічні фізіологічні процеси є більш ефективним для створення системного уявлення про функціонування серцево-судинної системи, ніж використання складних лінійних діаграм. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | фізіологія людини | uk_UA |
dc.subject | серцевий цикл | uk_UA |
dc.subject | онтологія медичних знань | uk_UA |
dc.subject | візуалізація циклічних фізіологічних процесів | uk_UA |
dc.title | Використання візуалізації циклічних фізіологічних процесів під час викладання фізіології людини | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.conference | IІ науково-практична інтернет-конференція "Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині" | uk_UA |
dc.event.place | м. Чернівці | uk_UA |
Appears in Collections: | Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yasins'ka O.V. Vykorystannia_ukr_481-487.pdf | 270.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.