Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25391
Назва: | Використання методики "мозкового штурму" у розвитку творчого мислення студентів медичних спеціальностей |
Автори: | Ризничук, М.О. Пішак, В.П. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання "мозковий штурм" студенти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Буковинський державний медичний університет |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті розглянуто метод інтерактивного навчання "мозковий штурм". Його використання у процесі викладання студентам медичних спеціальностей. Дані його переваги та недоліки та рекомендації щодо впровадження його під час практичних занять у студентів медичних факультетів. Проаналізовано колективну діяльність та творчий підхід у студентів 4- го курсу ІІ медичного факультету, в яких використано на практичному занятті методику "мозкового штурму". Проаналізовано відсоток засвоєння студентами навчального матеріалу. Високий результат траплявся у 71,4% студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25391 |
ISBN: | 978-966-697-983-7 |
Розташовується у зібраннях: | Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryznychuk M.O. ta in. Vykorystannia_ukr_443-446.pdf | 236.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.