Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25391
Назва: Використання методики "мозкового штурму" у розвитку творчого мислення студентів медичних спеціальностей
Автори: Ризничук, М.О.
Пішак, В.П.
Ключові слова: інтерактивне навчання
"мозковий штурм"
студенти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті розглянуто метод інтерактивного навчання "мозковий штурм". Його використання у процесі викладання студентам медичних спеціальностей. Дані його переваги та недоліки та рекомендації щодо впровадження його під час практичних занять у студентів медичних факультетів. Проаналізовано колективну діяльність та творчий підхід у студентів 4- го курсу ІІ медичного факультету, в яких використано на практичному занятті методику "мозкового штурму". Проаналізовано відсоток засвоєння студентами навчального матеріалу. Високий результат траплявся у 71,4% студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25391
ISBN: 978-966-697-983-7
Розташовується у зібраннях:Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryznychuk M.O. ta in. Vykorystannia_ukr_443-446.pdf236.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.