Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25373
Назва: Методичні засади побудови структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх лікарів з використанням фізико-технічних відкриттів
Автори: Гриценко, Н.Л.
Ключові слова: фізико-технічні відкриття
структурно-функціональна модель
принцип неперервності освіти
кейс-метод
презентації наукових трендів
модельні інтегровані програми
предметні компетентності
інноваційність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Анотація. Проаналізовані можливості та переваги використання структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх лікарів з використанням фізико-технічних відкриттів, а також проаналізовано ефективність професійно-орієнтованого навчання, що забезпечує реалізацію принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів через природничо-математичний напрям профільного навчання в ЗСО і навчанні медичної та біологічної фізики на першому курсі (М)ЗВО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25373
ISBN: 978-966-697-983-7
Розташовується у зібраннях:Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrytsenko N.L. Metodychni zasady_ukr_391-400.pdf337.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.