Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25364
Название: | Можливості використання QR-коду при викладанні медичної біології |
Авторы: | Булик, Р.Є. Йосипенко, В.Р. Лукань, Ю.Р. |
Ключевые слова: | QR-код освіта викладання медична біологія |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Буковинський державний медичний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Анотація. У статті розглянуто можливості та переваги використання QR-кодів при викладанні медичної біології студентам медичних вузів. На сьогодні більшість з нас мають досвід використання QR-кодів у банківській чи туристичній сфері, в якості реалізації можливості отримання вичерпної інформації про товари та послуги. На жаль лише 9% опитаних студентів у своїй освітній діяльності застосовують QR-коди [1]. Педагогічна мета використання технології QR-кодів визначається можливістю реалізації інтенсивних форм та методів професійного навчання, підвищення мотивації освітньої діяльності внаслідок застосування сучасних засобів зчитування, опрацювання, відтворення інформації, підвищення рівня теоретичних основ сприйняття даних, формування умінь реалізовувати різноманітні форми самостійної діяльності зі збору та обробки необхідного контенту. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25364 |
ISBN: | 978-966-697-983-7 |
Располагается в коллекциях: | Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bulyk R.Ye. ta in. Mozhlyvosti_ukr_364-367.pdf | 262.52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.