Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25364
Title: Можливості використання QR-коду при викладанні медичної біології
Authors: Булик, Р.Є.
Йосипенко, В.Р.
Лукань, Ю.Р.
Keywords: QR-код
освіта
викладання
медична біологія
Issue Date: 2022
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Abstract: Анотація. У статті розглянуто можливості та переваги використання QR-кодів при викладанні медичної біології студентам медичних вузів. На сьогодні більшість з нас мають досвід використання QR-кодів у банківській чи туристичній сфері, в якості реалізації можливості отримання вичерпної інформації про товари та послуги. На жаль лише 9% опитаних студентів у своїй освітній діяльності застосовують QR-коди [1]. Педагогічна мета використання технології QR-кодів визначається можливістю реалізації інтенсивних форм та методів професійного навчання, підвищення мотивації освітньої діяльності внаслідок застосування сучасних засобів зчитування, опрацювання, відтворення інформації, підвищення рівня теоретичних основ сприйняття даних, формування умінь реалізовувати різноманітні форми самостійної діяльності зі збору та обробки необхідного контенту.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25364
ISBN: 978-966-697-983-7
Appears in Collections:Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulyk R.Ye. ta in. Mozhlyvosti_ukr_364-367.pdf262.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.