Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25330
Title: Алгоритми в навчальному процесі та їх застосування в медичних ЗВО
Authors: Остафійчук, Д.І.
Бірюкова, Т.В.
Keywords: алгоритм
навчальний процес
студент
Issue Date: 2022
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Abstract: Анотація. У напрямках вдосконалення навчального процесу велика роль відводиться різноманітним способам алгоритмізації навчання. Алгоритми мають різноманітні функції, можливості, що дозволяє широко використовувати їх в навчальному процесі. Алгоритм – це вказівка поетапного виконання в певному порядку системи дій чи операцій, що призводить до розв’язання задач певного типу. Зміст навчання не може повторити повністю зміст даної науки. Він є моделлю останнього, побудованого у відповідності до вимог навчального процесу. [1, с. 167]. При цьому під моделлю розуміється спеціально створена форма об’єкта чи системи, яка відображає його в більш простій чи наочній формі, здатна замінити його так, щоб можна було відтворити деякі його характеристики, що належить пізнати [2, с. 67]. У випадку коли змістом навчання є діяльність по розв’язанню професійних задач, така модель може бути представлена у вигляді алгоритмів. У відповідності до професійних задач при навчанні лікаря можуть бути використані алгоритми обстеження хворого, діагностичні алгоритми, алгоритми диспансеризації, алгоритми оволодіння навичками. Також існують декілька способів задання алгоритмів: мовний, формульний, структурний, оперативний.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25330
ISBN: 978-966-697-983-7
Appears in Collections:Секція 4. Медична інформатика. Інформаційні технології у медицині

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostafiichuk D.I. ta in. Alhorytmy_ukr_257-263.pdf268.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.