Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25330
Title: | Алгоритми в навчальному процесі та їх застосування в медичних ЗВО |
Authors: | Остафійчук, Д.І. Бірюкова, Т.В. |
Keywords: | алгоритм навчальний процес студент |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Буковинський державний медичний університет |
Abstract: | Анотація. У напрямках вдосконалення навчального процесу велика роль відводиться різноманітним способам алгоритмізації навчання. Алгоритми мають різноманітні функції, можливості, що дозволяє широко використовувати їх в навчальному процесі. Алгоритм – це вказівка поетапного виконання в певному порядку системи дій чи операцій, що призводить до розв’язання задач певного типу. Зміст навчання не може повторити повністю зміст даної науки. Він є моделлю останнього, побудованого у відповідності до вимог навчального процесу. [1, с. 167]. При цьому під моделлю розуміється спеціально створена форма об’єкта чи системи, яка відображає його в більш простій чи наочній формі, здатна замінити його так, щоб можна було відтворити деякі його характеристики, що належить пізнати [2, с. 67]. У випадку коли змістом навчання є діяльність по розв’язанню професійних задач, така модель може бути представлена у вигляді алгоритмів. У відповідності до професійних задач при навчанні лікаря можуть бути використані алгоритми обстеження хворого, діагностичні алгоритми, алгоритми диспансеризації, алгоритми оволодіння навичками. Також існують декілька способів задання алгоритмів: мовний, формульний, структурний, оперативний. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25330 |
ISBN: | 978-966-697-983-7 |
Appears in Collections: | Секція 4. Медична інформатика. Інформаційні технології у медицині |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ostafiichuk D.I. ta in. Alhorytmy_ukr_257-263.pdf | 268.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.