Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПерепелиця, Олеся Орестівна-
dc.contributor.authorЧорноус, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorЯремій, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorКупчанко, Катерина Петрівна-
dc.contributor.authorPerepelytsya, O.O.-
dc.contributor.authorChornous, V.O.-
dc.contributor.authorYaremiy, I.M.-
dc.contributor.authorKupchanko, K.P.-
dc.date.accessioned2024-05-17T10:36:59Z-
dc.date.available2024-05-17T10:36:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherdoi 10.11603/me.2414-5998.2019.4.10653-
dc.identifier.otherУДК 378:615.15-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25189-
dc.description.abstractАнотація. У статті висвітлено динаміку чинників професійного самовизначення студентів фармацевтичного напряму у процесі багатоступеневого навчання від молодшого спеціаліста до магістра. Рейтинговими чинниками вибору професії фармацевтичного спрямування для студентів упродовж багатоступеневого навчання є престижність професії та бажання стати фахівцем. Високий рівень авторитету сім’ї щодо питання вибору професії на фоні несистемної профорієнтаційної роботи школи призводить до низької активності суб’єкта самовизначення. У процесі навчання динаміка пріоритетних чинників не змінюється. Посилюється потреба у високооплачуваній роботі, відбувається глибше «занурення» у спеціальність, з’являється бачення своєї ролі у майбутній діяльності за рахунок зниження захоплення зовнішньою стороною професії, особливо 15-16-літніх підлітків. Вибір професії здійснено респондентами не стільки від їх пізнавальних інтересів та здібностей, скільки від бажання соціальної реалізації в суспільстві. У профорієнтаційній роботі значну увагу слід приділяти поінформованості батьків щодо якості надання освітніх послуг навчальним закладом для фахового зростання здобувачів освіти та здобуття престижної в соціумі високооплачуваної професії провізора, затребуваної на ринку праці. Abstract. The paper deals with dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy during the multistage education from the degree of junior specialist to the degree of master. Prestigiousness of the profession of pharmacist and an ambition to get this specialization are believed to be the most influential factors of professional orientation of the students during their multistage education. Low activity of the self-determination individual expression is caused by a comparatively high family authority on the background of non-systematic school orientation in the field of the future profession selection. A dynamics of the priority factors stays unchanged during the tuition. A need in the well-paid job increases while a deeper involvement in the details of profession develops on the background of a better understanding of the own work duties and decrease of the shallow teenager’s admiration of the profession’s façade. The respondents’ choice was based mostly on their social self-realization ambitions, not on their cognitive interest or abilities. Special attention should be given to increase the parents’ awareness of the importance of the tuition quality for successful professional growth and obtaining the well-paid and highly prestigious position of a pharmacist, which is of high demand on labor market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освіта (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectчинники вибору професії фармацевта/провізораuk_UA
dc.subjectбагатоступеневе навчанняuk_UA
dc.subjectfactors of professional choice of pharmacistuk_UA
dc.subjectmultistage educationuk_UA
dc.titleДинаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчанняuk_UA
dc.title.alternativeDynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perepelytsia O.O. ta in. Dynamika chynnykiv_ukr_2019.pdf315.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.