Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуряк, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorПавлюкович, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorПавлюкович, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorЧимпой, Кристина Андріївна-
dc.contributor.authorBuriak, O.H.-
dc.contributor.authorPavliukovych, N.D.-
dc.contributor.authorPavliukovych, O.V.-
dc.contributor.authorChimpoi, K.A.-
dc.date.accessioned2024-05-09T12:44:20Z-
dc.date.available2024-05-09T12:44:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherdoi 10.11603/me.2414-5998.2019.1.9218-
dc.identifier.otherУДК 378.146:616-02-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25147-
dc.description.abstractМета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення. The aim of the work – to discuss the possibility of situational tasks applying for the formation of clinical thinking among students. Conclusion. Thus, clinical situational tasks can be used not only for controlling of the knowledge, but also for the formation of the students’ clinical thinking.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освіта (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectситуаційні завданняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.subjectsituational tasksuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleФормування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завданьuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buriak O.H. ta in. Formuvannia klinichnoho_ukr_2019.pdf246.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.