Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25147
Назва: Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань
Інші назви: The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage
Автори: Буряк, Олександр Григорович
Павлюкович, Наталія Дмитрівна
Павлюкович, Олександр Васильович
Чимпой, Кристина Андріївна
Buriak, O.H.
Pavliukovych, N.D.
Pavliukovych, O.V.
Chimpoi, K.A.
Ключові слова: клінічне мислення
ситуаційні завдання
студенти
clinical thinking
situational tasks
students
Дата публікації: 2019
Видавництво: Медична освіта (науково-практичний журнал)
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення. The aim of the work – to discuss the possibility of situational tasks applying for the formation of clinical thinking among students. Conclusion. Thus, clinical situational tasks can be used not only for controlling of the knowledge, but also for the formation of the students’ clinical thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25147
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buriak O.H. ta in. Formuvannia klinichnoho_ukr_2019.pdf246.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.