Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25147
Название: Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань
Другие названия: The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage
Авторы: Буряк, Олександр Григорович
Павлюкович, Наталія Дмитрівна
Павлюкович, Олександр Васильович
Чимпой, Кристина Андріївна
Buriak, O.H.
Pavliukovych, N.D.
Pavliukovych, O.V.
Chimpoi, K.A.
Ключевые слова: клінічне мислення
ситуаційні завдання
студенти
clinical thinking
situational tasks
students
Дата публикации: 2019
Издательство: Медична освіта (науково-практичний журнал)
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи – обговорення можливості застосування ситуаційних завдань для формування клінічного мислення у студентів. Висновок. Таким чином, клінічні ситуаційні завдання можна використовувати не тільки для контролю знань, а й для формування клінічного мислення. The aim of the work – to discuss the possibility of situational tasks applying for the formation of clinical thinking among students. Conclusion. Thus, clinical situational tasks can be used not only for controlling of the knowledge, but also for the formation of the students’ clinical thinking.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25147
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Buriak O.H. ta in. Formuvannia klinichnoho_ukr_2019.pdf246.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.