Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24304
Назва: | Інтеграція знань на прикладі інформаційно-навчальних кейсів за темою "Віртуальна реальність для медицини та освіти" та "Біофізичні та біомедичні аспекти кардіотокографії" для студентів медичних спеціальностей |
Автори: | Єгоренков, А.І. Пащенко, В.В. Шкроб’як, А.С. Кушнір, І.О. |
Ключові слова: | навчально-інформаційний кейс міждисциплінарна інтеграція віртуальна реальність (VR) посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) кардіотокографія (КТГ) біофізичний стан плода |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Буковинський державний медичний університет |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У даній роботі наведені приклади навчально-інформаційних кейсів, які несуть науково просвітницький характер, тому їх можна використовувати як для інформування різних груп суспільства так і для навчання студентів медичних спеціальностей. Дані навчальні кейси реалізують міждисциплінарну інтеграцію знань з природничих та клінічних дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24304 |
ISBN: | 617-966-519-039-5 |
Розташовується у зібраннях: | СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yehorenkov A.I., Paschenko V.V._309-314.pdf | 196.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.