Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24304
Назва: Інтеграція знань на прикладі інформаційно-навчальних кейсів за темою "Віртуальна реальність для медицини та освіти" та "Біофізичні та біомедичні аспекти кардіотокографії" для студентів медичних спеціальностей
Автори: Єгоренков, А.І.
Пащенко, В.В.
Шкроб’як, А.С.
Кушнір, І.О.
Ключові слова: навчально-інформаційний кейс
міждисциплінарна інтеграція
віртуальна реальність (VR)
посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)
кардіотокографія (КТГ)
біофізичний стан плода
Дата публікації: 2023
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Анотація. У даній роботі наведені приклади навчально-інформаційних кейсів, які несуть науково просвітницький характер, тому їх можна використовувати як для інформування різних груп суспільства так і для навчання студентів медичних спеціальностей. Дані навчальні кейси реалізують міждисциплінарну інтеграцію знань з природничих та клінічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24304
ISBN: 617-966-519-039-5
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yehorenkov A.I., Paschenko V.V._309-314.pdf196.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.