Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24301
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Влад, Г.І. | - |
dc.coverage.temporal | 21 червня 2023 р. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T09:57:33Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T09:57:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.isbn | 617-966-519-039-5 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.3:615 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24301 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Дослідження зосереджене на вивченні ефективності впровадження сучасних освітніх технологій у навчанні студентів фармацевтичного факультету. Основною метою дослідження є покращення якості навчання та підготовки студентів до сучасного фармацевтичного середовища. Дослідження включає оцінку ефективності використання віртуальних лабораторій, мультимедійних матеріалів, онлайн-дискусій та співпраці у групах, а також мобільних додатків та онлайн-ресурсів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | учасні технології | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | якість навчання | uk_UA |
dc.subject | електронні підручники | uk_UA |
dc.subject | додатки | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.title | Сучасні освітні технології у навчанні студентів фармацевтичного факультету | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.conference | III науково-практична інтернет-конференція «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» | uk |
dc.event.place | Чернівці | uk |
Appears in Collections: | СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vlad H.I._296-299.pdf | 158.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.