Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богуцька, Н.К. | - |
dc.coverage.temporal | 21 червня 2023 р. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T09:54:09Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T09:54:09Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.isbn | 617-966-519-039-5 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.018.46:614.253.1:616-053.2 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300 | - |
dc.description.abstract | Анотація. В статті описано результати опитування лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо ефективності впровадження в навчальний процес такого активного методу навчання як обговорення клінічних випадків (кейсів). Завдяки активному залученню самих учасників навчального процесу в якості тих, хто готує, презентує клінічний кейс та модерує процес обговорення в групі, істотно поліпшується мотивація та ставлення лікарів до їх освітнього середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | зворотний зв’язок | uk_UA |
dc.subject | інтернатура | uk_UA |
dc.subject | активне навчання | uk_UA |
dc.title | Зворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадків | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.conference | III науково-практична інтернет-конференція «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» | uk |
dc.event.place | Чернівці | uk |
Appears in Collections: | СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bohuts'ka N.K._291-295.pdf | 231.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.