Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300
Назва: | Зворотний зв’язок лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо впровадження в освітній процес методики обговорення клінічних випадків |
Автори: | Богуцька, Н.К. |
Ключові слова: | зворотний зв’язок інтернатура активне навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Буковинський державний медичний університет |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. В статті описано результати опитування лікарів-інтернів спеціальності «Педіатрія» щодо ефективності впровадження в навчальний процес такого активного методу навчання як обговорення клінічних випадків (кейсів). Завдяки активному залученню самих учасників навчального процесу в якості тих, хто готує, презентує клінічний кейс та модерує процес обговорення в групі, істотно поліпшується мотивація та ставлення лікарів до їх освітнього середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24300 |
ISBN: | 617-966-519-039-5 |
Розташовується у зібраннях: | СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bohuts'ka N.K._291-295.pdf | 231.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.