Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240
Title: Багатофакторний аналіз показників здоров’я та формування особистості дітей шкільного віку
Authors: Хільчевська, Вікторія Станіславівна
Keywords: діти шкільного віку
оцінка стану здоров’я
фізичний розвиток
формування особистості
розумова працездатність
психоемоційний розвиток
перцентильні стандарти
критичні вікові періоди
Issue Date: 8-Feb-2001
Publisher: Буковинська державна медична академія
Abstract: Дисертація присвячена проблемі росту та розвитку дітей шкільного віку. В основі роботи лежить комплексний міждисциплінарний підхід до оцінки стану здоров’я дитини на підставі вивчення показників захворюваності, фізичного, розумового та психоемоційного розвитку, становлення їх особистості. Для ряду показників розумової працездатності та психоемоційного статусу розроблено сучасні графічні форми перцентильних вікових стандартів. В результаті комплексного обстеження виявлено віко-статеві групи дітей із зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди по порушенню гармонійності розвитку. Так, критичним віком для виникнення психоемоційних порушень є 13 років у обох статей і 16 років для дівчат внаслідок загострення негативних емоціональних рис. Для становлення особистості такими віковими періодами є 10 і 13 років для обох статей, 15-16 років для юнаків, за рахунок недорозвиненості особистісних якостей та заниженої самооцінки. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв’язку із біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу у її формуванні.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File SizeFormat 
Khilchevska_Bahatofaktornyi.pdf279.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.